کافه گردش | تور لحظه آخری | تور آنتالیا | تور ترکیه | بلیط هواپیما

  • ۰
  • ۰

تور کیش و دیدنی های هیجان انگیز جزیره

جزیره زیبای کیش یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری و توریستی ایران است که به‌خاطر تفریحات آبی و خرید بین همگان معروف است. تفریحات آبی کیش شامل اسکی روی آب، غواصی، فلای‌بورد، قایق‌سواری، بادی مارینا، جت‌اسکی و... است.

تور کیش شما را به دیدن آثار تاریخی و طبیعی زیادی نیز می‌برد که کم‌تر مورد توجه گردشگران قرار گرفته‌اند. دیدنی‌های تاریخی‌ای که تور کیش برای عرضه دارد نیز شامل شهر زیرزمینی کاریز، آب‌انبار سنتی جزیره کیش، روستای باغو، شهر تاریخی حریره و اثر دیدنی کشتی یونانی است.

بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش فصل‌های خنک‌تر سال است، گرچه تفریحات آبی در تابستان هم می‌چسبند. درضمن در تابستان تور ارزان کیش بسیار فراوان می‌شود. آب و هوای کیش در پاییز خنک است و شاید خیلی برای تفریحات آبی مناسب نباشد ولی جای خوبی برای فرار از زندگی روزمره و سرمای شهرتان در پاییز یا زمستان است. اما بهترین فصل برای سفر به کیش اوایل پاییز است. هوا بسیار مطبوع است، اما نرخ‌ها گران.

از دیگر دیدنی‌های کیش می‌توان به آکواریوم و دلفیناریوم کیش اشاره کرد. در دلفیناریوم شما می‌توانید دلفین‌ها را تماشا کنید و حتی با آن‌ها شنا کنید و عکس بگیرید. کیش باغ وحش و باغ پرندگان هم دارد که مکان‌های دیدنی‌ای هستند. کلبه هور هم یکی دیگر از آن دیدنی‌هایی است که تور کیش برای ارائه به شما در چنته دارد. در این منطقه بکر و دیدنی آلاچیق و نیمکت و منقل فراهم است و چراغ هم برای تفریحات شبانه وجود دارد. در کیش دوچرخه سواری هم پیشنهاد می‌شود که می‌تواند از تفریحات شبانه شما باشد. پس اگر با تور کیش به این جزیره سفر کردید، خرید را هم فراموش نکنید. برخی کالاها در کیش خریدنی هستند.

برای اطلاع از نرخ تورها به صفحه تور کیش کافه گردش بروید و پس از مقایسه قیمت تورهای مختلف بهترین را انتخاب کنید.

کافه گردش

  • ۹۵/۱۲/۰۴
  • کافه گردش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی